Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 15:59 - #4Празни опаковки
Автор: malkatarozichka Категория: Хоби   
Прочетен: 252 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте, отново!
Януари вече е към края си и затова реших да напиша няколко поста за изхабени продукти и мнението ми за тях. Събрах една голяяяма торба с продукти изхабени през втората половина на 2017. И понеже са наистина мнооого реших днес да ви представя мнението си за продуктите за тяло, които изразходих, а съвсем скоро ще има пост и пост празни опаковки лице, коса и декоративна козметика. Надявам се да ви е интересно и полезно. Приятно четене :)

image

А ето я и торбата, която прелива от боклук :)

image

1. Започвам с един душ гел от марката на DM Balea, който беше лимитиран от лятната им серия и ухаеше на праскова и лилия. Доста често посягам към продуктите за тяло на марката и като цяло душ геловете им винаги имат много разнообразни и опияняващи аромати, а освен това са на скромната цена от 2-3 лв. Ако беше наличен пак бих си го купила, но със сигурност скоро ще си взема някой нов аромат.

2. Към края на 2017 изхабих този душ гел на Дева, Nourishing shower gel с бадем, който се оказа изключително икономичен и ви го препоръчвам. Дори да си призная по едно време ми омръзна от него. :Д Пени се добре и с малко количество измивате цялото тяло. Докато приключа с него минаха цели два месеца. Опаковката е от 400 милилитра и струва около 6 лева. Може би след време ще го купя пак.

3. Palmolive също могат да се похвалят със своите душ гелове. Този се води Energy kick и е изключително освежаващо да се къпете с него, защото лично на мен цялата баня ми ухае на спрайт. :Д Много съм доволна и със сигурност след време ще го купя пак, но първо ще изпробвам нови аромати. :)

image

4. За около месец изхабих този лосион от Avon Naturals с орхидея и боровинка. Подхранваше кожата ми добре, доволна съм. Като консистенция е средно гъст и е сравнително икономичен. Цената му е около 2- 2,50 и от тази серия предлагат душ гел и спрей за тяло със същия аромат, които също са хубави. Препоръчва лосионите от Avon.

5. Този крем от Балеа беше доста икономичен и миришеше невероятно на бонбони теменужки, поне това е моето описание на аромата. Малко е лепкав като консистенция, което отчитам като недостатък, но за цената си от 3 лв за 100 милилитра крем е страхотен. Ако все още се предлага точно този, бих си го купила пак.

6. Този лосион от същата марка отново е лимитиран от летните им аромати и се казва Cabana Dream. Специално лосионите на Балеа са малко водни и не са много икономични, но пък цената им е страхотна. Подхранват кожата добре, но ако имате много суха кожа, те не са за вас. Цената им е около 2-3 лева както на душ геловете.

7. Последния лосион, който изразходих беше този от марката Frutini Cherry Vanilla, който доста приятно ме изненада, защото е доста воден, но пък подхранва кожата много добре. Да не говорим за невероятния сладък аромат. Освен това е много икономичен, стигна ми за 2 месеца, имайки предвид, че се мажех почти всеки ден. Струва около 5-6 лв и бих си го купила пак.


image

8. Това е един продукт от който останах изключително доволна и по-подробно ще изкажа мнение за него. Става въпрос за обезкосмяващите ленти за тяло на Deva. Опаковката съдържа 10 двойни ленти с кола-маска. Използвам ги като задържам всяка лента между дланите си за около 30-40 секунди, докато кола-маската се размекне. В противен случай има шанс просто да остане по кожата ви както на мен ми се случи в началото. :) Смятам, че си струват много повече от лентите на по-скъпи марки и вършат идеална работа. Използвам ги от няколко месеца вече и смятам да продължавам да си ги купувам.

9. През 2017 реших да изпробвам део-спрейовете на Балеа и останах очарована. Също като душ геловете и лосионите имат много разнообразни аромати, които не са особено трайни, но за 2-3 лева няма какво повече да искам. Използвам ги за освежаване и специално този ужаеше на боровинки, ноо разбира се и той е лимитиран. :Д Много икономичен беше, имам чувството, че го използвах цяла вечност. Купих си нов, но друг аромат, който е не по-малко опияняващ.

10. Тоалетната вода на Adidas Pure Lightness миришеше много добре, но за сметка на това беше изключително нетрайна. Буквално половин след като сте се напръскали с нея, няма и помен от аромата. Според мен за цената си от около 10 лева изобщо не си заслужава  и лично аз не бих си купила повече тоалетна вода от марката.


11. Този спрей за тяло от Refan с ванилия беше разочарование за мен, защото първоначалния му аромат е сладък, а след това става тежък и ме заболява глава от него. Не мирише изобщо на ванилия според мен, а по-скоро на изгоряла свещ и не бих посегнала към него отново. Цената му беше около 5-6 лева.

12. На последно, но не и по важност място е опаковката от любимия ми стик против изпотяване на Rexona, който си купувам от цяла вечност и ще продължавам да си го купувам. Както знаете това е мой дългогодишен любимец, но понякога разнообразявам с някой друг стик против изпотяване от марката. Цената им е около 4лв и няма да сгрешите, ако си купите.

Надявам се публикацията да ви е била полезна, съвсем скоро ще има продължение с продуктите за коса, лице и грим. Чао и до скоро! :)




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkatarozichka
Категория: Хоби
Прочетен: 34831
Постинги: 28
Коментари: 4
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031