Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2017 09:45 - лично ...
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1634 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 10.02.2017 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Последно се обръщам към Юлия Тодорова, която много се пъчи, но когато "и застанат реално, показва колко е нищожна. Нали искаше ГСМа на Жоро, за да пращаш адрес? Какво стана?
Сега моят ли е проблема?
Защото ако да, ще го получиш! цитирай        

корти, в коя държава е мастъра,
че не мога да го набера ;)))))
хайде ,по добре дай твоя гсм, корти,
и ще ти дам адреса, за да дойдете
„ двамката “ на гости, и да
ме съдите в Германия..ти си на ход!

Сега milady, katara, saakkii, saanki и да не изброявам още поне 10.

Твоята пък сага е още по-голяма и от на vesever.

Тя пък тепърва предстои.



Та?
Какво се промени като се появих, блогъри на блог.бг?
0885/844-955 ми е ГСМ-ът, Юлия. Естествено е С да не ти го даде.
Пращай СМС с адреса както си обявила публично или си остани страхливка.
Останалите плюещи ме тук - също можете да ми позвъните и да ми кажете в очите нещата, ако Ви стиска и толкова сте се загрижили за средата тук, а смятате, че аз я тровя.

Георги Стоименов Гевечанов,
(от нищо несрамуващ се да излезе пред Вас с личните си данни, за разлика от Вас, болшинството.
При все, че мои снимки съм качвал достатъчно, хей сега ще актуализирам аватара си с предложената на любимата ми жена)


////////////////////////////
Защо се бъркаш в Първа
с безобразната ти и любима помпа ?
защо спамиш блога, защото си психопат ,или
просто от скука.
Твоят ГСМ го има целия блог,също така ИД.
Искам телефона на корти на лично,
и след това ще ти пратя моя адрес..
да ти гледам сеира на Първи Идиот в Родината..

пп 
най на после разбери, че си неадекватен и каквито и 
и действия да предприемаш...тук ,и в Реала, си злощастен карък..
никой не ти е виновен , Гошо, имаш просто тежка карма ..
лош характер, а също и слаби ..ангели..
Колкото и да помпиш този и онзи пенсионер, 
не можа да си изтриеш поне малко лайняните ръчички,
както ,писах по+горе ..
очаквам телефона с нетърпение,за да чуя медения гласец 
на cortana windowska 
благодаря/ следва ..



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - milady.blog.bg/tq-i-toi/2015/11/03/myjyt-s-glavno-j-starforlife-blog-bg.1404311
09.02.2017 11:17
ето , заради този злобен шизофреник, аз имам 7- 8 Бана !!
сега и на katara blog bg ...
така стои въпроса за Свободата на Словото..
в милата татковина МутраЛандия..
благодаря,че ме разбирате..
Юлия

айде, мила корти, очаквам твоя ГСМ тук на лични..
няма те бием, обещавам публично..
цитирай
2. milady - Дявола никога не спи..Бъдете внимателни..
09.02.2017 13:55
1. redabyss - Никой, никога, никъде не може по...
13:47
Никой,никога,никъде не може по-остроумно и мръсно да прави комплиментите като теб. :))))))))

2. lucyfer - . . . ИЗМИЙ МЕ И ЩЕ СТАНА ПО-БЯЛ ОТ С...
13:51
...ИЗМИЙ МЕ И ЩЕ СТАНА ПО-БЯЛ ОТ СНЯГ.
цитирай
3. saankii - и , ко стана ...
09.02.2017 21:01
ни кортана, ни кУртан ..
ни ..кОр...
цитирай
4. milady - става все по лошо...
10.02.2017 09:42
24. анонимен - A леле мале! Хлорката беше права...
09:34
A леле мале! Хлорката беше права!
Гусин гювечанов, агент на Данс, програмист първа класа и занимаващ се в момента с роботи???
На кого му трябва да открива ЕГН-та, да ги преследва в посолства и да парадира с това, че може всичко и хората едва ли не са в ръцете му???
Вие сте болен мозък, не и завиждам на Санки (която и да е тя)
цитирай
5. milady - не знам ,дали рустам е рустам ;) но ,е 100% прав !
10.02.2017 10:36


16. rustam - Браво, Жоро, браво!
22:54
Дойде ли си на думата - концлагерчетата ще оправят "враговете", така е! Подозирам, че вечер сънуваш себе си в черната униформа, на петлиците череп с кости, а в ръчичките един Шмайзер и кърррррррр!

Но вътре в душата си ти си п на нивото на бъбрива квартална пенсионерка, която умира от удоволствие да седне на пейката пред блока и дрънка с другите изкуфели бабета.

Санкии, ако все пак има нещо с теб, скоро ще ти бие дузпата!
цитирай
6. milady - тера и тя рита, защо по мен?!
10.02.2017 11:07
tera , тъй като имаш
инженерна мисъл да ти отговоря лично..
докато има помпадури тук, аз ще пиша..
глупости на пи ер на квадрат на 8 степен
по Рихтер..
кефи ме..
а ти си пиши за татко ти и кучките..
и каквото ти падне..
логично, нали
аре , със здраве, многооо си дълбока..
язък за ай кю то..
Изпратено: 10:56 От: milady
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2262261
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол